لیست مشاغل

متخصص توسعه کسب و کار

واحد مربوطه:

واحد توسعه کسب و کار

توضیحات شغل:

  • تحلیل بازار
  • بررسی و ثبت اطلاعات بازار و داده ها
  • جستجو و پیدا کردن منابع محصولات
  • شناسایی فرصت های تجاری
  • توسعه برنامه های تجاری
  • مذاکره و پیگیری با شرکای تجاری جدید برای شروع پروژه های جدید

نیازمندی ها:

  • دارای مدرک دانشگاهی: داروساز یا MBA، داروساز با MBA بهتر است
  • مسلط به صحبت و نوشتن به زبان انگلیسی
  • آشنایی با بازار دارویی و ارزیابی محصولات
  • توانایی گسترده شناسایی فرصت های تجاری
  • ماهر در مهارت های بازاریابی جهانی و برنامه ریزی استراتژیک
  • فعال، مستقل و سازماندهی خوب
  • مهارت های بالای مذاکره و روابط عمومی در زبان فارسی و انگلیسی
  • مهارت در نرم‌افزارهای Office (Word، Excel و PowerPoint)
  • جنسیت: مرد / زن – سن: 25 تا 40 سال
  • حداقل ۳ سال سابقه کار

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این فرصت شغلی با ما در ارتباط باشید:

info@avindarou.ir

واحد مربوطه:

واحد فروش و بازاریابی

توضیحات شغل:

  • مدیریت تبلیغات فروش محصولات اختصاصی در محدوده منطقه
  • بازدید منظم از پزشکان و داروخانه‌ها برای نظارت بر در دسترس بودن محصولات و حل مسائل مرتبط
  • گفتگو با رهبران نظری و دریافت بازخورد بازار
  • توانایی افزایش فروش به حداکثر
  • به کارگیری تمام تلاش ها برای رسیدن به هدف فروش در محدوده اختصاصی
  • شرکت در سمینارهای پزشکی داخلی و خارج از ایران
  • همراهی با رهبران نظری در کنگره های بین المللی
  • هماهنگی با کارشناسان فروش در داخل شرکت برای اطمینان از در دسترس بودن محصولات در منطقه

نیازمندی‌ها:

  • زمینه تحصیلی مرتبط (داروسازی یا پزشکی)
  • حداقل یک سال تجربه مرتبط
  • رهبری، استقلال و سازمان دهی خوب
  • تسلط خوب به دانش کامپیوتر (MS. Office)
  • مهارت خوب در ارتباط با دیگران
  • کارگردان جدی
  • شخصیت برونگرا
  • محدوده سنی ایده آل: 24-32 سال
  • مهارت زبان: آشنایی کامل با زبان انگلیسی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این فرصت شغلی با ما در ارتباط باشید:

info@avindarou.ir

واحد مربوطه:

واحد حسابداری

شرح شغل:

  • نظارت بر سوابق حسابداری روزانه
  • توسعه، حفظ و تجزیه و تحلیل بودجه، آماده سازی گزارش های دوره ای که برنامه بندی شده با نتایج واقعی مقایسه می شود
  • طرح، تغییر، توسعه و اجرای سیستم های نگهداری سوابق و حسابداری
  • آماده کردن، بررسی و تجزیه و تحلیل سوابق حسابداری، صورت های مالی و هر گزارش مربوط به آنها برای ارزیابی دقت، جامعیت و پیروی از استانداردهای گزارش دهی و روش های اجرایی
  • نظارت بر اجرای سیستم های حسابداری مالی، اعتبارات و امور بانکی، امور بیمه
  • آماده سازی تحلیل ماهانه هزینه های کالا و هزینه های عملیاتی و مقایسه آن با بودجه، ارائه توضیحات و راهکارهای کسب و کار برای کاهش مخاطرات
  • مدیریت تمام فعالیت ها و گزارش های مربوط به پرداخت ها، مالیات، مالیات بر ارزش افزوده، حساب های بانکی، پرداخت حقوق و دستمزد، بیمه، امنیت اجتماعی و غیره
  • توسعه، کنترل و گزارش بودجه و تهیه گزارش های دوره ای و بی دوره ای در مورد آنها
  • آماده سازی ترازنامه، صورت سود و زیان، نسبت های مالی
  • برنامه ریزی، کنترل، حسابرسی و تجزیه و تحلیل سوابق مالی
  • کنترل و گزارش موجودی دارایی های جسمی
  • تحلیل عملکرد کسب و کار، روندها، هزینه ها
  • حساب فروش را به صورت دائمی حسابرسی کنید
  • گزارشات حسابداری فروش را ارائه دهید

نیازمندی ها:

  • دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد حسابداری
  • حداقل ۵ سال سابقه کار به عنوان رئیس حسابداری
  • سن: حداکثر ۴۵ سال
  • تخصص خوب در MS Office (word، outlook و به خصوص Excel پیشرفته)
  • آشنایی با نرم‌افزارهای حسابداری و مالی
  • تخصص قوی در استاندارد حسابداری ایرانی
  • مهارت‌های ارتباطی، صادق و کارگر
  • مهارت‌های تفکر خلاقانه و بحرانی
  • توانایی کار تحت فشار و در طول هفته

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این فرصت شغلی با ما در ارتباط باشید:

info@avindarou.ir